Social Media



SOCIAL MEDIA



Communicatie met je klanten via sociale media is belangrijker dan ooit. Ben je in een wereld van followers, tagging, trending topics, hashtags, likes en shares echter niet thuis? Dan besteed je jouw sociale media best uit aan een professioneel bedrijf.



Waar kunnen we je mee helpen:


  • Contentmanagement:


We starten je (Facebook of andere) pagina op, mocht je die nog niet hebben. Een aantal keer per week posten we er berichten op die je klanten weten te waarderen. Je klanten zien op deze manier de naam van je bedrijf geregeld voorbijkomen. We werken actief aan het aantal fans op je pagina, waardoor toekomstige berichten nog verder verspreid worden.


Tijdens een eerste ontmoeting bekijken we wat je concreet wil bereiken met sociale media. Wil je meer fans op je pagina? Wil je meer verkopen?  Wil je een betere bekendheid? Wil je aanwezig zijn op Facebook, Twitter, Linkedin of op Instagram?


Maar ook andere vragen passeren de revue: Hoeveel posts doe je per week? Wat voor content (inhoud) wil je plaatsen? Welke huisstijl wil je daarvoor gebruiken? Post je berichten, foto's, video's, links naar artikels? Wanneer en hoe laat worden jouw posts het meest gelezen?


  • Webcare:


We reageren -als je dat wilt- in jouw naam op de online vragen en opmerkingen van je klanten. Bij 'spam monitoring' reageren we op een gepaste manier op uitgesproken negatieve posts ('trolling'). Wanneer je kiest voor volledige webcare, dan reageren we op alle opmerkingen, dus bijvoorbeeld ook op vragen om hulp, klachten of informatie over een bepaald product. Je social media pagina wordt hier een nieuw kanaal om aan actieve sales en customer service te doen. 


  • Digitale marketingacties:


Massaal dezelfde reclamefolders versturen naar een grote groep mensen is weinig efficiënt. Dit soort reclame belandt dan ook al snel in de prullenbak. Tegenwoordig werkt men met 'klantensegmentatie'. Je deelt je klanten in in verschillende doelgroepen, die elk op een aparte manier worden aangesproken. 


Binnen Facebook kan je zo heel gerichte advertentiecampagnes opstarten. In overleg stellen we één of meerdere demografische profielen op voor jouw gemiddelde klant. Zo kan een autoverkoper er bijvoorbeeld voor kiezen om een bepaalde reclame enkel te laten zien aan:


  • mannelijke klanten,
  • tussen de leeftijd van 30 en 59 jaar,
  • met een speciale voorliefde voor oldtimer auto's,
  • en die bovendien wonen in de omgeving van Hasselt.


De advertentie komt terecht bij het juiste doelpubliek en het hoeft niet te worden gezegd dat die daardoor veel accurater is.

Prijs (bij benadering): Voor 200€ zien zo'n 20.000 personen jouw bericht op hun Facebooktijdslijn voorbijkomen. 


  • Trainingen 


We geven ook trainingen in content- en conversatiemanagement, zodat uw werknemers er voortaan mee aan de slag kunnen. De behandelde leerstof is steeds praktisch en onmiddellijk inzetbaar. Prijs op aanvraag,




"Sociale media, is dat nu werkelijk nodig?"


Ja, zonder enige twijfel! Vooral Facebook is een bijzonder krachtige marketingmachine, die je niet zomaar links mag laten liggen.


Als bedrijf wil je zoveel mogelijk 'fans' en 'volgers' van jouw merk. Hoe meer fans je hebt, hoe meer mensen je posts op hun pagina zien voorbijkomen. Je communiceert eigenlijk gratis met je fanbasis. Niet verkeerd toch?


Je plaatst het best berichten die je fans leuk vinden en die ze gaan liken. Hoe populairder een bericht, hoe meer mensen jouw post zien.  Zo worden potentiële klanten continu aan jouw bestaan herinnerd en herinneren ze zich jou op het moment dat ze een aankoop overwegen.


Met Facebook kan je ook nieuwe klanten aantrekken, die tot vandaag nog niet van jouw bedrijf gehoord hadden. Facebook advertising is een relatief eenvoudige methode om jouw boodschap bij een doelpubliek te krijgen die interesse vertonen voor de producten of diensten die je aanbiedt. Jouw post verschijnt dan op hun tijdlijn als 'gesponsord bericht'.


Een sociale mediapagina genereert ook nog eens bijkomend verkeer van jouw website naar je Facebookpagina, en vice versa. Tot slot heeft ze ook nog eens een positief effect op de SEO van je website, zodat die ook makkelijker gevonden zal worden in zoekmachines zoals Google.


Je hoort het, je hebt geen excuus meer om online niet actief te zijn. Aan de slag!




WE SCHRIJVEN SAMEN AAN JOUW VERHAAL!



FORMULES



BASIC

✔ Facebook


✔ 2 berichten per week


✔ Opstarten van pagina


✔ Ontwikkelen van inhoud


✔ Stijging aantal volgers


✔ 2-maandelijks rapport


✔ Mogelijkheid digitale marketingactie


✔ Maandelijks opzegbaar


x  Webcare


199/Maand



STANDARD

✔ Facebook & ander platform*


✔ 4 berichten per week


✔ Opstarten van pagina


✔ Ontwikkelen van inhoud


✔ Stijging aantal volgers


✔ Maandelijks rapport


✔ Mogelijkheid digitale marketingactie


✔ Maandelijks opzegbaar


✔ Webcare: spam monitoring


* Te kiezen uit: Twitter, Instagram, Linkedin


299 /Maand



PROFESSIONAL

✔ Facebook & ander platform*


✔ 8 berichten per week


✔ Opstarten van pagina


✔ Ontwikkelen van inhoud


✔ Stijging aantal volgers


✔ Wekelijks rapport


✔ Mogelijkheid digitale marketingactie


✔ Maandelijks opzegbaar


✔ Volledige webcare


* Te kiezen uit: Twitter, Instagram, Linkedin



499 /Maand



Een overeenkomst duurt minimaal zes maanden. Nadien kan de overeenkomst aan het eind van elke maand worden opgezegd.


Gouden tip: een community laten groeien en vertrouwen creëren bij je fans vraagt de nodige tijd. Wees daarom in het begin geduldig als je begint met één of meerdere social media platformen.




CONTACT



Adres:

Hulzenstraat 13, 3570 Alken, België


Email:

info@fluistermedia.be


Tel:

+32 (0)473 80 39 13

+32 (0)11 96 27 60




FLUISTERMEDIA



Ondernemingsnummer: BE0644 608 649


Rekeningnummer:

BE79 9731 4261 9033 (IBAN)

ARSPBE22 (BIC)


Openingsuren: steeds op afspraak.



VOLG MIJ


Gebruiksvoorwaarden

Privacyverklaring

 

©Fluistermedia 2019

 

© Icons designed by Icon Pond from Flaticon

Deze site maakt gebruik van cookies. Deze dienen louter om statistieken op te volgen via Google Analytics en gebruiksinstellingen te onthouden..